1. As dori sa stiu, daca in cazul unui apartament dintr-un bloc, pe timpul unei renovari timp de 1 luna de zile, dar si pentru faptul ca nimeni(proprietar + familia proprietarului) nu o sa locuiasca in apartament, se poate cere scoaterea de la intretinere a tuturor persoanelor, chiar daca in acel interval de timp este echipa de muncitori la apartament ?
2. Daca raspunsul la intrebarea 1 este "Da, se poate.", atunci intreb cam ce trebuie scris in cerere si cui trebuie sa o dau si daca tot asa trebuie sa primesc numar inregistrare.....
Pentru raspuns la obiect sunt necesare precizari relevante
Apartamentul este prevazut cu apometre individuale?
Daca exista apometre individuale,care sa inregsitreze consumul aferent renovarii,proprietarul are dreptul sa solicite oficial presedintelui de asociatie scoaterea din evidenta a persoanelor luate in calcul pentru intretinere
redactati cerere catre presedinte ,in care solicitati ca in perioada X la ap Y sa fie scoase din evidenta un nr de Z persoane,avand in vedere ca in perioada respectiva urmeaza sasse execute
renovarea apartamentului
Redactati cererea in dublu exemplar ,pe cel care va ramane solicitati numar inregsitrare sau semnatura primire cerere
Pentru a preintampina situatii neplacute,informati vecinii despre eventualul disconfort generat de manevrele de renovare apartament
Doamna, eu am sa va raspund altfel, adica, cam cum ati presupus initial dvs., insa eu va aduc si argumentul legal: Hotărâre nr. 1588 din 19/12/2007
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 43 din 18/01/2008
________________________________________
SECŢIUNEA a 2-a
Repartizarea cheltuielilor pe număr de persoane
Art. 34. - Cheltuielile care sunt determinate de numărul persoanelor care locuiesc în condominiu şi nu pot fi individualizate pe fiecare proprietar pe baza unor dispozitive de măsură se repartizează proporţional cu numărul de persoane care locuiesc sau desfăşoară activităţi în clădire în luna pentru care se calculează lista de plată şi reprezintă cheltuielile asociaţiei pentru: apă rece, caldă şi canalizare; combustibil pentru prepararea apei calde de consum; energia electrică utilizată pentru funcţionarea instalaţiilor comune; colectarea deşeurilor menajere, vidanjare.
Daca ati inteles, nu mai are rost sa discutam care este diferenta dintre dvs. si echipa de muncitori care desfasoara activitati in cladire, da? Ma refer doar la repartizarea cheltuielilor pe persoana si nu la celelalte, care oricum vi se repartizeaza.
Plata intretinere
mymymymy
Buna ziua,
-in apartamentul meu din 15 august am inceput renovarea si cred ca o sa dureze cam o luna jumate, pe aceasta perioada voi locui in alt apartament ... (vezi toată discuția)