In luna ianuarie a acestui an am decis rezilierea contractului cu upc deoarece in luna decembrie anul trecut am avut probleme cu internetul iar in luna ianuarie cu televiziunea. Contractul semnat de mine pe 2 ani era expirat deja, iar eu alta prelungire de contract nu am semnat. Am depus o cerere de reziliere si am platit pe luna ianuarie. Nu am mai primit nici o factura sau instiintare ca as avea de platit ceva, iar acum aproximativ o luna m-am trezit cu un mesaj de la o firma de colectare care ma someaza sa platesc o factura in valoare de 48 de lei. As dori si eu un sfat. Ce pot sa fac? Cui ar trebui sa ma adresez sa vad cum pot sa rezolv problema?
De regula dupa ce depuneti cererea de reziliere mai trebuie achitata factura pt o luna de zile.Probabil cei 48 lei reprezinta abonamentul pe ultima luna. In contract scrie ca abonatul trebuie sa anunte cu 30 zile inainte intentia de reziliere.
Contractul meu era expirat de un an si ceva. Tot in contract scrie ca daca ai in ultima luna reclamatii la 2 servici poti rezilia contractul. Eu nu vad de ce as fi nevoit sa mai platesc o luna atat timp cat serviciile nu functionau la parametri optimi
Puteti face reclamatie la protectia consumatorului, dar in opinia mea fara succes. Nimeni nu va contesta dreptul de a renunta la serviciile UPC dar cu conditia de a-i anunta inainte cu 30 zile chiar daca ati facut 2 reclamatii