Buna ziua,
In luna octombrie a anului trecut am reziliat contractul cu Vodafone Romania pentru serviciile de televiziune si internet fix, pentru ca m-au pus sa platesc penalizari pentru o factura platita de 2 ori (nu intru in detalii...poveste lunga). Datorita acestei penalizari le-am cerut celor de la Vodafone (prima data in luna august) sa imi trimita pe mail o copie a contractului. Majoritatea raspunsurilor au fost de genul: "departamentul abilitat se ocupa de situatie si va vor trimite raspuns cand il va avea." Pe data de 04.01.2023 am primit un email de la Vodafone in care mi se spunea: "Referitor la contractul incheiat cu fosta companie UPC Romania, va informam ca acesta nu se regaseste in arhivele Vodafone." (Cu vreo 6 -7 ani in urma toti abonatii UPC au fost preluati de Vodafone Romania.)
Dilema mea este: daca de cand am fost preluati ca si clienti de la UPC si pana in luna octombrie 2022 cand am reziliat contractul cu Vodafone Romania, pe baza a ce am platit lunar facturi catre Vodafone Romania si pe baza a ce mi-au furnizat respectivele "servicii"?
cum ati reziliat contractul?
contractele nu se pot rezilia unilateral.
1. contractul a ajuns la termen, si ati decis sa nu mai prelungiti
2. Vodafone nu si-a respectat conventia contractuala, si atunci puteti cere rezilierea.
Dilema mea este: daca de cand am fost preluati ca si clienti de la UPC si pana in luna octombrie 2022 cand am reziliat contractul cu Vodafone Romania, pe baza a ce am platit lunar facturi catre Vodafone Romania si pe baza a ce mi-au furnizat respectivele "servicii"?
pe baza uzantelor. dvs ati continuat sa achitati, ei au continuat sa va ofere serviciile.