Bună ziua, am două întrebări la care nu m-am putut lămuri până la acest moment, primind răspunsuri diverse.
În cazul deschideri unui punct de lucru în al județ de căt cel în care se afla sediul social, declarația la Anaf pentru punctul de lucru se va depune în județul în care se află punctul de lucru sau în județul în care se regăsește sediul social, ținând cont că, conform legii, înregistrarea punctului de lucru s-a făcut la ONRC-UL județului unde se află sediul social ?Actele lunare care trebuie depuse pentru o firmă nou înfințată, neplătitoare de TVA care lucrează doar la punctul de lucru nu și la sediul social, unde ar trebui depuse în județul punctului de lucru sau în județul sediului social?Aș dori să știu pentru că aș vrea să angajez o firmă de contabilitate în raza în care trebuie depuse actele, nu văd rostul să angajez un contabil în județul punctului de lucru dacă actele se depun în județul sediului social, doar că răspunsul la acestă întrebare a fost întotdeauna înterpretabil pentru că contabilii din orașul cu punctul de lucru au spus ceva, cei din orașul cu sediul social exact invers și as vrea un răspuns care să fiu sigur că e obiectiv. Vă mulțumesc anticipat!
Daca punctul de lucru are 5 salariati sau mai mult, va primi un CIF separat pentru acesta si va depune declaratii si la unitatea ANAF de care apartine acesta.
Daca numarul de salariati este mai mc de 5, toate declaratiile se vor depune la unitatea anaf de care apartine sediul.
Punct de lucru
corinachivu
Cum se face declararea unui punct de lucru secundare, care are 5 salariati in cazul in care acesta este situat in alt judet decat cel in care se afla sediul ... (vezi toată discuția)