avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 814 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Condus cu placute retrase
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Condus cu placute retrase

Buna seara am si eu o intrebare azi m.a oprit politia pe la ora 10 dimineata si la un control specific lucrez ca taximetrist mi.a ridicat placutele de inmatriculare , dupa ce au plecat eu m.am indreptat spre casa care era la 2 km de unde ma oprise cu masina fara placute iar in poarta la mine cnd m.am oprit un echipaj de politie mi.a facut dosar penal ptr circulatia unui autovehicul cu nr retrase acum intrebarea mea e urmatoarea eu in trecut am mai avut la fel un dosar care sa finalizat cu amenda si intre timp am primit si o suspendare de 2 aniluna asta dar nu la regimul rutier ce pot sa patesc mai imi vad vreodata permisul ma pot duce la inchisoare avand in vedere suspendarea?
Cel mai recent răspuns: Gabryell09 , utilizator 14:47, 30 Noiembrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
Da stiu ca cel mai bine ar fi asa dar totusi eu ma gand ca poate scap cu o amenda avanf in vedere ca ma oprit la mine la poarta , eu nu aveam intentia sa ma duc in alta parte foar am afus masjna acasa
~ Conținut șters la cerere ~
Da aveti dreptate o sa imi angajez un avocat cel mai bine ar fi asa!!!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Circulatie cu numere expirate, doua abateri! va rog ajutati-ma cu un sfat Robertrobi Robertrobi Buna seara. As avea o intrebare , In ziua de 15.08.2014 am fost oprit de catre un echipaj de politie eu avand numere expirate la masina mi sa retinut ... (vezi toată discuția)
Permis retinut conform art. 85, alin. (4) din oug nr. 195/2002 gabryell1987 gabryell1987 buna seara . ma poate ajuta si pe mn cineva in data de 06.11.2011 mi.a fost retinut permisul de conducere conform art85 alin 4 oug 195/2002 dar cu o ora ... (vezi toată discuția)