am fost angajata unei societati pe post de gestionar depozit.In urma cu o luna am demisionat .Im urma demisiei ar fi trebuit sa mi se dea banii pe perioada lucrata ,zile CO neefectuate,etc.Actuala conducere refuza sa mi se dea acesti bani,Motivul;in urma cu ceva timp o societate a dorit marfa din depozit,Marfa a fost dusa de un sofer din cadrul unitatii,Avizul de insotire a marfii a fost inregistrat pe soferul respectiv nu pe unitate,Adica eu ca si gestionar am facut un aviz dar nu si factura pentru ca nu facturez ,Societatea respectiva nu recunoaste ca a primit marfa desi este martor soferul si din acest motiv nu mi se dau banii.Contabilitatea societatii impune gestionarului confirmarea marfii (daca un sofer ia marfa din depozit si acesta nu confirma prin factura ca a dat unui client cant.respectiva .gestionarul de depozit este raspunzator si se imputa neconfirmarea,Ca sa fiu mai exacta traseul este asa;eu fac aviz de iesire depozit si delegat este un sofer iar acesta face o factura cu aceeasi cantitate ,conform av.facut de mine,la clientul care doreste acea marfa,E corect sa mi se impute mie din moment ce am aviz facut de iesire din depozit?Si nici soferul nu are vreo vina,El pur si simplu a dus o marfa.Cum pot constrange societatea .ca acolo e problema? Sau ce alceva sa fac?Multumesc
Nu este legal sa va opresca salariul pentru eventuale lipsuri în gestiune, câtă vreme lipsurile nu au fost constatate/imputate printr-o hotărâre judecătoreasca.
O notificare făcută prin avocat.. trimisă oficial cu confirmare de primire.. conținut declarat.. poate ajuta. Oricum ar fi o etapă prealabilă si binevenită unui litigiu.
Lipsa in gestiune
brusturel
Sunt angajat la societatea x de 4 ani in functia de ag. vanzari .In toata aceasta perioada am incercat sa-mi respect toate atributiile specificate in fisa ... (vezi toată discuția)