avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 219 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... vaccinarea fortata este legala?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

vaccinarea fortata este legala?

Se aud atatea despre vaccinarea obligatorie impotriva gripei porcine. Este legala vaccinarea fortata cu un vaccin netestat suficient pe termen lung? Cum ne putem proteja dreptul la sanatate, cine ne garanteaza ca vom fi in siguranta dupa ce ne vaccinam si ca nu vom suferi complicatiile despre care se spune ca apar ca urmare a vaccinarii? Cine ne despagubeste daca apar probleme de sanatate ca urmare a vaccinarii? Care sunt drepturile elevilor si prescolarilor in acest caz?Dar ale parintilor? Putem refuza in mod legal vaccinarea pentru copii nostri? Sunt foarte ingrijorata ca vom fi fortati si nu vom putea lua o decizie in cunostinta de cauza. Vom ajunge cobai ca oamenii din lagarele naziste?! Ce putem face?
Cel mai recent răspuns: MALAMUT , Consultant fiscal 19:07, 13 Ianuarie 2010
Cu siguranta campania de vaccinare despre care aminteati nu va genera un Josef Mengele dambovitean:) Nu, vor exista lagare naziste in scoli! Nu uitati ca dreptul de a dispune de propria persoana este prevaztu in Constitutie. De altfel, la o cautare sumara pe siteul Ministerului Sanatatii nici nu am gasit vreun act normativ prin care sa se dispuna obligativitatea vaccinarii populatiei. Exista intr-adevar Ordinul nr. 1094/10.09.2009, "Pentru aprobarea Planului de măsuri pentru prevenirea şi limitarea îmbolnăvirilor prin gripa A/H1N1 în unităţile de învăţământ din sistemul public şi privat ", dar nu reiese din aceasta dispozitie ca vaccinarea va fi obligatorie! In concluzie, un simplu refuz din partea parintilor ar fi suficient pentru a opri vaccinarea.
Desi sunt de acord cu ceea ce spuneti in ceea ce priveste Constitutia, respectarea acesteia incepe sa imi creeze dubii.