avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 928 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... vaccinarea fortata este legala?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

vaccinarea fortata este legala?

Se aud atatea despre vaccinarea obligatorie impotriva gripei porcine. Este legala vaccinarea fortata cu un vaccin netestat suficient pe termen lung? Cum ne putem proteja dreptul la sanatate, cine ne garanteaza ca vom fi in siguranta dupa ce ne vaccinam si ca nu vom suferi complicatiile despre care se spune ca apar ca urmare a vaccinarii? Cine ne despagubeste daca apar probleme de sanatate ca urmare a vaccinarii? Care sunt drepturile elevilor si prescolarilor in acest caz?Dar ale parintilor? Putem refuza in mod legal vaccinarea pentru copii nostri? Sunt foarte ingrijorata ca vom fi fortati si nu vom putea lua o decizie in cunostinta de cauza. Vom ajunge cobai ca oamenii din lagarele naziste?! Ce putem face?
Cel mai recent răspuns: MALAMUT , Consultant fiscal 19:07, 13 Ianuarie 2010
:thumbup: Godspeed.
Bine punctat ;)=D>
Multumesc, d-le avocat :) Unde statul nu mai poate, sau o ia razna (ca in acest caz), cred ca societatea civila trebuie sa ia atitudine.
Mai jos gasiti si alte repere pentru a observa ca crearea de brese in sistemul imunitar uman (prin administrarea unui vaccin, care nu poate fi contestat de catre populatia ignoranta) pe langa faptul ca este o afacere deosebit de profitabila pentru anumite grupuri de interes , ar putea contribui si la "rezolvarea" problemei suprapopulatiei...

Aici gasiti opinia lui David Icke, cat si multe alte dovezi in sprijinul ideii de propaganda mincinoasa menita sa creeze panica necesara pentru a accepta vaccinarea in mod voluntar.

[ link extern ] /