Buna seara,
As vrea sa stiu cum pot proceda in urmatoarea situatie. Am avut un contract de furnizare servicii televiziune cu UPC pe 2 ani. Acesta a expirat si a devenit contract pe perioada nedeterminata. Am facut o cerere sa inchiei contractul, aceasta a fost inregristrata. Dupa cateva zile primesc un telefon din partea unui reprezentant UPC, iar acesta m-a convins sa suspend contractul si ca nu voi avea niciun cost suplimentar.
Dupa 3 luni primesc o factura cum ca trebuie sa platesc 60 de lei taxa de suspendare, taxa de care nu am fost informat. Intrebarea mea este daca sunt obligat sa platesc aceasta taxa de care nu am fost instiintat in momentul in care am aceptat-o telefonic. Va multumesc.
Sunt client UPC si m-am uitat si eu pe contractul meu.Contractul contine clauze abuzive chiar cu privire la incetarea acestuia atunci cand clientul doreste acest lucru.Aceste clauze au scopul de a tine captiv clientul. Eu nu mi-am facut probleme pana acum pt.ca sunt client vechi am toate optiunile in materie de TV si internet si din comoditate nu intentionez sa ma deconectez de la acest furnizor.
Dvs, insa ati putea sesiza Protectia consumatorului