avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 507 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Documente care se întocmesc în cazul demisiei unui ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Documente care se întocmesc în cazul demisiei unui angajat?

Ce documente se întocmesc in cazul demisiei unui angajat?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:15, 26 Decembrie 2017
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
- Cererea de demisie a salariatului
- pe cerere se va pune rezolutia angajatorului
- la expirarea preavizului se va emite decizia de încetare a c.i.m. , un exemplar se va comunica salariatului.
De asemenea, acestuia i se va elibera si adeverința de vechime.
Ultima modificare: Marți, 26 Decembrie 2017
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Demisie avocatnetforumuser avocatnetforumuser Buna ziua, Ma puteti ajuta, va rog, cu o informatie legata de demisia cu acordul partilor, fara preaviz? Mai sunt valabile informatiile de la acest link ... (vezi toată discuția)
Care sunt pasii care trebuie sa-i parcurg in cazul demisiei marcucarolina marcucarolina Buna ziua, Dupa ce angajatul vine si depune cererea de demisie ce trebuie sa fac . Va multumesc ! (vezi toată discuția)
Decizia de lichidare bolboaka bolboaka Buna, mi-am schimbat locul de munca cu lichidarea la zi dar nu vor sa imi dea decizia de lichidare si celelalte acte pe care trebuie sa mi le dea. Pe ... (vezi toată discuția)