Buna seara ! Am si eu o mare problema si as vrea sa aflu parerea unui specialist. In ultima vreme, am inceput sa fac cumparaturi online pe site-ul de socializare Facebook. Exista grupuri speciale cu vanzari unde fiecare persoana posteaza lucruri de vanzare. Uitandu-ma prin grupuri ce as putea cumpara, am dat de o doamna care vindea diverse haine si incaltaminte noi, cu eticheta la un pret bun. In urma unei conversatii, am decis sa cumpar produse de la dansa. Inainte de a achita produsele, i-am cerut doamnei recomandari, asa cum procedez de obicei, iar ea a facut o postare pe un alt grup de tepare si serioase unde s-a dovedit ca ar fi serioasa si trimite coletele. La indrumarea dansei, am facut plata inainte de livrarea produselor, pentru ca a specificat ca nu livreaza ramburs, ci doar cu plata in cont. Dupa ce am facut plata, dansa a spus ca are peste 500 de colete de livrat si va dura cateva zile. Am fost intelegatoare si am mers pe incredere. Dupa prima comanda, m-am razgandit si am mai cumparat cateva produse pe care voiam sa le fac cadou de Craciun, in total platind in 3 transe suma de 612 lei. Cand am intrebat daca coletul a fost pus, doamna imi raspundea ca are foarte multe colete si nu stie pe care le-a pus sau nu, vazand ca o intreb zilnic a inceput sa nu imi mai raspunda la mesaje. Devenise foarte populara in grupurile de vanzari de pe Facebook pentru produsele inexistente, dar pe care ea pretindea ca le are, si in urma postarilor sale a facut vanzari de peste 20.000 lei. Produsele nu au fost livrate, fetele au sesizat ca ne-am luat teapa si s-a creat un grup pe facebook cu cele pagubite. Suntem foarte multe pagubite de sume mari, am mers la politie si am depus plangere, au zis ca ma suna in 2 zile sa vin la audiere, dar nu m-a sunat nimeni si au trecut 10 zile, ce pot face? Doamna respectiva a facut o postare in care spunea ca de fapt nu a avut produsele respective, erau doar poze orientative si mergea sa le ia din Turcia si i-au fost confiscate la vama, de aceea nu am primit coletele, cand toata lumea a acuzat-o de frauda si ne-am cerut banii inapoi, si-a inchis contul de Facebook. Trebuie sa se faca ceva in acest caz, suntem foarte multe pagubite. Cred ca persoana din spatele contului de Facebook difera de cea in care am depus banii, din cercetarile mai multor persoane doamna careia i-am depus banii este o doamna de varsta a doua, fiind ruda cu cea care ne-a luat banii. Va rog sa ma ajutati cu o parere.
Cel mai recent răspuns:
Andreea Simon , Avocat
22:19, 7 Ianuarie 2018