Bună ziua,
Nu este legal să vă refuze restituirea prețului. Spuneți-le că știți de Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, care la art. 13 spune următoarele:
ARTICOLUL 13
Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii
(1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea
consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, în conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
[ link extern ]
E de preferat să le trimiteți mail, ca să aveți dovada faptului că ați încercat să rezolvați amiabil problema în caz că refuză în continuare.
Am fost și eu într-o situație asemănătoare cu PC Garage, ei au spus că voi avea la dispoziție în contul meu PC Garage prețul unei tablete care nu s-a putut repara. Le-am zis că vreau banii în contul din care am plătit tableta pentru că nu intenționez să mai cumpăr nimic în perioada imediat următoare, și i-am rugat să mi-i vireze în termenul legal de max. 14 zile pentru că nu aș vrea să apelez la ANPC.
I-am avut a doua zi.
Reveniți dacă mai aveți parte de refuz după ce le indicați art. 13 din OUG 34/20014.