avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 213 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie de intretinere

Buna seara! Parintii mei sunt divortati si eu beneficiez de o pensie de intretinere de la tata. Sunt inca studenta, anul acesta termin facultatea si voi avea examenul de licenta in septembrie. Am 24 de ani si fac 25 in martie. Cand mi se poate suspenda pensia de intretinere? Dupa ce termin anul universitar in iunie sau dupa ce imi dau examenul de licenta?
In iunie caci atunci se termina facultatea.Daca dai licenta peste 3 ani crezi ca piti lua pensie inca 3 ani?Ce lagatura are licenta cu finalul facultatii?nu toti care facultatea iau si licenta si nici nu te obliga nimeni sa iei licenta,o iei pentru tine.
Şobolen de tomberoane, aţi dat un răspuns aiurea. Până una-alta, nici măcar liceul nu este obligatoriu, cu atât mai puţin facultatea, astea toate le fac oamenii pentru ei înşişi, la fel masteratul sau doctoratul. Probabildomnişoara se va înscrie la master şi atunci, are dreptul să primească întreţinere până la împlinirea vârstei de 26 de ani.
Va multumesc! Asadar pensia este obligatorie pana la 26 de ani? Nu stiam sigur daca pana la 25 sau 26 de ani.
Pensia de intreţinere se datorează până la vârsta de 26 de ani , dacă urmaţi o formă de învăţământ la zi, inclusiv masterat şi dacă nu sunteţi angajată.
Nu intelegeti ca in iunie termina facultatea si apoi da licenta in septembrie.Persoana intreaba cand se considera faultatea terminata, in iunie sau cand da ea licenta?
Licenta puteti sa o dati si peste 10 ani pensia merge pana terminati cursurile in iunie nu pana dati licenta....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură