Salut,
Am un autoturism pe firma, cumparat de la un dealer auto. Eu am sesizat la fata locului, telefonic, in scris, am prezentat masina, ca am o problema la masina in perioada de garantie, dealer-ul considera, verbal, ca am iesit din perioada de garantie, desi, tot verbal recunoaste ca am dreptate.
Am sesizat in scris cu confirmare de primire la dealer-ul problema si am cerut sa execute garantia. Am dat telefon si se ascunde in spatele relatiei cu importatorul, cauta in fapt acoperire. De ce ? Pentru ca in carnetul de garantie pe care il am, supriza, nu este prevazuta o obligatie din anii urmatori - schimbarea distributiei. Neschimbarea distributiei la timp, a fost considerata ulterior, in anii 2007, etc. ca fiind etapa obligatorie, fara de care, printre altele, ai fi pierdut garantia.
Cu alte cuvinte, pe carnetul de garantie, am respectat toate operatiunile. Am sesizat problema inauntrul garantiei. Dealerul caut endorsement de la importator, ca sa isi acopere pierderea.
Tema: dupa ce am notificat in scris cu confirmare de primire problema si ambii, importator si dealer nu mi-au raspuns in scris, pot sa dau in judecata dealer-ul, pentru executarea garantiei ?