Sintem o societate si ni s a facut o oferta pe net pentru un abonament.
Mi s a trimis pe net un act aditional care difera putin de oferta de pe net adaugindu mi un numar nou.
A justificat ca pentru a mi oferi internet la cantitatea din oferta trebuie introdus un numar nou.
Dupa ce am semnat am observat ca m au pacalit.
Se aplica OUG 34/2014 in aceasta situatie?
Nu am luat nici un telefon.
Ce se mai poate face pentru anularea actului aditional?
Ordonanta nr. 34/2014 se aplica oricarui contract incheiat intre un profesionist si un consumator, inclusiv contractelor de servicii de comunicatii electronice sau a unor servicii de acces si conectare la retele publice de comunicatii electronice, precum si de livrare a unor echipamente terminale care au legatura cu furnizarea serviciului.
Pe de alta parte, ordonanta nu se aplica contractelor incheiate cu furnizorii de servicii de comunicatii electronice prin telefoane publice cu plata, pentru utilizarea acestora sau incheiate pentru utilizarea unor conexiuni unice, care presupune executarea unei singure prestatii, realizata simultan incheierii contractului si nemijlocit prin intermediul telefonului, internetului sau faxului, ca urmare a solicitarii consumatorului.
Puteti transmite o notificare in care sa va exprimati nemultumirea, incercand o renegociere,
Probleme romtelecom
Nicolay
Buna seara
Am si io o problema am contract pe 2 ani cu Romtelecom servicii internet si telefonie mai mult pt internet si nu puteam far telefon \"pacalaeala ... (vezi toată discuția)