avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 455 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu odihna in mai multe etape
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu odihna in mai multe etape

Lucrez ca asistent medical intr-un spital de stat din Bucuresti. Am dreptul la 29 de zile de concediu. Mi-am luat 22 in vara si inca 2 de curand. Cererea de concediu a fost semnata de asisitenta sefa. Si de cei de la Resurse Umane, urmand sa fie semnata si de manager. La Resurse Umane (sper ca folosesc bine denumirea departamentului) mi s-a zis ca restul zilelor, cele 5 nu mi le vor mai aproba, argumentand faptul ca nu iau mai multe odata si am luat acum doar 2 si ma joc. No comment !!! Exista posibilitatea sa mi se sisteze restul zilelor de concediu si sa nu le pot pana la sfarsitul anului? Le pot eu lua, de exemplu in decembrie?
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 13:15, 16 Octombrie 2009
Singura "limitare" pe care o impune legea este aceea ca se acorda concediul de odihna in 2 transe, din care una sa fie de minim 15 zile neintrerupte.
Concediu de odihna se poate compensa in bani numai la incetarea contractului de munca.
Cum prima transa a insemnat 22 de zile, a doua numai 2 zile, deduc ca trebuie sa imi iau "adio" de la cele 5 zile ramase. Nu-i asa?
Nicidecum. Aveti dreptul la TOATE ziele de concediu de odihna. Deci, inclusiv la cele 5 zile ramase.

Va mai pot spune ca aceste 5 zile de CO le puteti lua pana la sfarsitul anului urmator cf art. 141 (3) din Codul muncii.
Nu va ia nimeni cele 5 zile de CO.
Concediul de odihna poate fi efectuat in mai multe transe, nu doar in doua.
~ Conținut șters la cerere ~

Alte discuții în legătură

Concediu de odihna jo_8715 jo_8715 O intrebare am si eu. :) Firma la care lucrez imi ofera 21 de zile lucratoare concediu de odihna, insa sunt angajata recent si am doar 18 zile pentru anul ... (vezi toată discuția)