Sunt un fost salariat al unei firme aflate in insolventa si am de primit niste restante salariale aferente a 3 luni anterioare declararii insolventei companiei.
Stiu ca pot accesa un fond de garantare de la stat, dar nu stiu procedura si documentele pe care trebuie sa le pot completez si solicit administratorului judiciar al companiei.
Ma puteti ajuta, va rog, cu aceste informatii?
Solicitarea de accesare a Fondului se depune la agenţia locală de ocupare a forţei de muncă și trebuie să cuprindă:
– o cerere;
– o copie a hotărârii judecătorești definitive de deschidere a procedurii de insolvenţă si prin care s-a dispus ridicarea totală sau parțială a dreptului de administrare.
- copie de pe notificarea adresata în scris administratorului sau lichidatorului angajatorului aflat în insolvență.
Legea 200 din 2006
plesadst
Buna ziua,
Firma la care am lucrat a intrat in insolventa in octombrie 2016 data la care instanta a emis o hotarare de deschidere a procedurii insolventei, a ... (vezi toată discuția)