Buna ziua in 15/11/2017 am facut o plata ca si avans pentru achizitioanrea unui obiect de mobilier, cu scuze acceptabile, s-a solicitat amânarea termenului de livrare pt luna ianuarie, iar acum am fost instiintat ca firma in cazua este in insolventa si imi voi recupara banii conform legislatiei in vigoare.
va rog sa imi spuneti care sunt pasi de urmat, si care ar fi termenul de restituire al banilor dar si riscul de a nui recupera.
in calitate de client trebuie sa astept ca mai intai sa isi recupereze debitele salariatii, apoi cei care au ipoteci, apoi statul, apoi alti debitori?
sau administratorul judiciar administreaza aceste lucruri? ce se intampla daca intra faliment?
Dvs sunteti creditor chirografar. Banuiesc ca suma nu este foarte mare. Ordinea de recuperare este aproximativ cea enumerata de dvs.. Ca sa recuperati creanta trebuie sa va inscrieti la masa credala. Repet..daca suma este mica sunt slabe sanse sa mai recuperati ceva. Doar daca societatea isi doreste cu adevarat reorganizare.
Buna ziua, am făcut câteva verificări și încă nu este in insolventa, probabil urmează sa ceara începerea procedurii.
Absur este ca de la ANPC sunt trimis la poliție.
Citez “Operatorul economic la care faceti referire a fost cautat cu ocazia altor reclamatii, atat la sediul social cat si la punctul de lucru, nefiind identificata nicio persoana/administrator cu care sa se poata lua legatura in vederea solutionarii reclamatiilor. In aceasta situatie va trebui sa va adresati Inspectoratului de Politie al Judetului Cluj, Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice (SICE), avand in vedere ca institutia noastra nu are nici atributii nici mijloacele necesare pentru urmarire, identificare si interogare de persoane.”
Având in vedere răspunsul ANPC ma simt victima unei bătati de joc.
In cazul in care societatea încă nu este in insolventa cum ar trebui sa procedez pt returnarea avansului
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.