manolescuflorin a scris:
Afişarea unui orar de funcţionare este în primul rând o dovadă de respect faţă de consumator.Protecţia consumatorilor vă poate acuza de o practică abuzivă conf.ART. 9 din OG 21 care specifică faptul că "In relatiile cu consumatorii, agentii economici au obligatia de a se comporta in mod corect si de a nu folosi practici comerciale abuzive." Dar după cum relataţi cazul ,nu vi s-a făcut un document pentru a constata acest aspect.
Din pacate, nu ati inteles problema si intrebarea de baza a topicului.
Eu, nu fac şi nu doresc să fac servicii / "publicitate" la nivel de persoane fizice.
Din evidentele specifice activitatii, rezulta cu usurintă că serviciile sunt prestate cat se poate de legal contract / facturi, etc., la nivel competitiv, către diverse organizatii (societati comerciate si institutii de stat - care nu au nici o treaba cu reclamatiile la OPC), care uneori, in procent de 1%, au cerut persoanei fizice să platesca cursul la care participa.
In concluzie, daca stie cineva, avand in vedere ca eu prestez servicii de consultantă şi formare profesională in domenii reglementate (instalatii, constructii, recipente sub presiune), intrebarea era:
-
Exista o lege / reglementare care să mă oblige să prestez servicii aceste servicii şi către persoane fizice - context in care
să fac public un program special pentru acestea?