Buna ziua, am fost in jysk sa cumpar o mobila si un angajat mi-a schimbat bonul fiscal fara ca eu sa stiu asta. Bonul pentru acea mobila a fost elimitat la casa ca mai apoi a intervenit agajatul ce ma ajutat sa scot mobila din depozitul lor si a bagat pretextul ca bonul trebuie stampilat la el in birou, toate bune si frumoase pana ce am ajuns acasa si am vazut ca mobila nu corespunde celei pe care am achizitionat-o, am fost inapoi in magazin si caserita mi-a spus ca bonul nu corespunde cu articolul pe care l-am cumparat si nu se poate returna, pe langa toate astea bonul era din Luna a 12-a 2017, eu am cumparat mobila in 24 ian 2018. Ce as putea face?
LIVIU NISTEA
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Aici e vorba de o mare neatentie din partea dvs, ca sa nu zic altfel. Puteti depune o reclamatie la Politie si sa solicitati imaginile de pe camerele de supraveghere din magazin, daca acele imagini mai exista. Altfel va fi foarte greu sa dovediti ca aveti dreptate.