avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 513 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Refuzul TELEKOM de a rezilia un contract deja expirat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Refuzul TELEKOM de a rezilia un contract deja expirat

In 5 iulie 2017 a expirat un contract pe care il aveam cu Telekom. In 27 iulie 2017 am depus cerere de reziliere , achitand o factura in avans . Nici pana in prezent, Telekom nu a operat rezilierea contractului , continuand sa emita facturi pe numele meu , desi i-am contactat atat telefonic, cat si pe mail si anuntandu-i ca nu voi plati acele facturi. Acumulandu-se suma de 259,8 lei ca datorie (?) , m-au bagat si in baza de date ca rau platnic , asta impiedicandu-ma sa obtin un imprumut de la o banca . Ma poate ajuta cineva care ar fi pasii urmatori ? Precizez ca m-am adresat deja si ANPC , asteptand raspuns si de la aceasta institutie.
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Februarie 2018
ofi1964, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 17:36, 27 Martie 2018
Va trebui sa analizati continutul contractului referitor la perioada de raspuns cu privire la cererea/notificarea de reziliere a contractului. Verificati-va contractul cu privire la modalitatea si termenul de raspuns in cazul cererii de rezilire a contractului. Daca se vor constata incalcari ale clauzelor contractuale, veti fi indreptatit sa va adresati instantei in vederea constatarii rezilierii si exonerarii de la plata facturilor intocmite dupa formularea cererii de reziliere.
Va multumesc pt raspuns.
Se pare ca este o practica folosita in cadrul Telekom.Acum sunt in aceasi situatie.Am depus cerere pe 7 februarie,au inregistrat.o,pana pe 7 martie abonamentul trebuia reziliat,dar cu toate astea este activ.Sun la serviciul clienti si ma tot paseaza.Ba ca voi fi contactat de un departament de.al lor,ba ca cererea s.a inregistrat pe 7 martie a.c.,cu toate ca am cererea si mail.uri telekom datate in februarie din care rezulta clar ca au inregistrat solicitarea pe 7 februarie 2018.
Folosiți tipizatele lor? Atenție la clauze! Scrieți dvs o cerere? Fiți explicit și imperativ. Încetarea unui contract nu se solicită, ci se notifică

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despagubiri reziliere contract telekom inainte de termen iricris iricris Socrul meu a avut un contract de tel.fixa+internet cu Telekom pt.o per de 24 luni care expira in iulie 2017.Intrucat este f.bolnav cu grad de handicap , s-a ... (vezi toată discuția)
Bună seara vă rog, dacă se poate să-mi spuneți opinia dumneavoastră ... mpaul1952 mpaul1952 Bună seara Vă rog, dacă se poate să-mi spuneți opinia dumneavoastră la următoarea speță: A. Telekom mi-a calculat abuziv și eronat facturile ... (vezi toată discuția)
Contract telekom ContSters435654 ContSters435654 Nu rusesc sa scap de u abonament ,care a scazut in luna februarie a.c ,pentru care am cerut de mai multe ori rezilierea. .Chiar luna asta am primit factura ca ... (vezi toată discuția)