buna ziua,sunt medic veterinar si lucrez din anul 1996 in cadrul unui laborator sanitar veterinar.In anul 1990 s-a redactat un proces verbal de directie cu numarul350/06.06.1990 prin care se specificau lucurile de munca din laborator care beneficiau de grupa a doua in procent de 100%.Acest lucru era specificat in adeverintele de pensionare pana anul trecut cand,colega care emitea adeverintele a decedat.Ulterior nu s-a mai gasit procesul verbal si in adeverintele care au fost emise incepand cu anul trecut este specificata grupa a doua in procent de 70%,conform ordinului 50.Vreau sa ma adresez justitiei dar nu stiu cu ce sa incep.Am vreo sansa sa castig din moment ce nu se mai gaseste procesul verbal?Multumesc
Solicitati emitentului acelui PV si firmei unde lucrati, in scris, cu nr. de inregistrare/ data, emiterea unei adeverinte intocmite conform anexei 14 din HG nr.257/ 2011 cu modificarile si completarile ulterioare in vederea completarii dosarului de pensionare. Angajatorul are obligatia sa rezolve problema, nu angajatul.
Daca nu primiti adeverinta, solicitati raspuns scris in care sa se precizeze motivul neeliberarii adeverintei.
Puteti deschide actiune in instanta impotriva firmei la care ati fost angajat si solicitati instantei sa se aprobe efectuarea unei expertize tehnice judiciare in specializarea protectia muncii si/ sau proba cu martori (aduceti martori colegi care au beneficiat de grupa de munca si care au cunostinta de documentele intocmite la nivel de firma).
De mutat in sectiunea pensii-pensionari.
in final vreau sa obtin c-am beneficiat de grupa a doua in perioada 1991-2001 in procent de 100% conform acelui proces verbal de directie in care erau specificate locurile de munca incadrate in grupa a doua in procent de 100%.Pierdandu-se acel proces verbal de directie cu nr.350 din 06.06.1990,cei de la serviciul personal ne-au recunoscut grupa de munca doar conform ordinului 50 in procent de 70%.