Am fost implicata intr un accident rutier , unde vinovatul era celalat conducator auto pt neacordare de prioritate. Masina a fost reparata la service pe asigurarea lui, dar la recuperarea masinii cei de la service refuza sa imi dea un act din care sa reiasa ce piese au fost reparate si care au fost schimbate. Constatatorul de daune spune, deasemeni, ca cei de la service ar trebui sa imi inmaneze devizul. De unde aflu eu ce reparatii a suferit masina mea daca ei nu colaboreaza? Ce acte trebuiau sa imi dea la sfarsitul reparatiei?
Cine a efectuat plata reparatiei catre service? Daca v-ati adresat unui service cu care asiguratorul are contract de colaborare, nu sunt obligati sa va inainteze nimic dvs. Daca va puneti intrebarea cum stiti daca unele repere au fost intr-adevar inlocuite si nu reparate, atunci va raspund ca ar fi trebuit sa stati langa masina pentru a observa... Nu printr-un deviz final de reparatie aveti dvs. certitudinea...
Garantia se ofera doar la piese noi conform legislatiei. Daca provin din dezmembrari nu au garantie prea mare, desi unii furnizori, in functie de piesa, mai ofera pana la 6 luni garantie. Insa aveti garantie la manopera 3 luni.
Dumneavoastra ati depus o cerere la societatea de asigurari prin care solicitati reparatia pe polita RCA a vinovatului, in care s-au precizat daunele, deci si ce piese ar trebui reparate/inlocuite. Daca s-a facut o reconstatare, iarasi ar fi trebuit sa fi fost informata, pentru a va da acordul. Iar la final, cand ati ridicat masina, trebuia sa semnati un document de confirmare a reparatiei si sa semnati ca sunteti de acord cu suma. Undeva pe acest traseu puteti verifica si ce piese s-au inlocuit, dincolo de faptul ca service-ul ar fi trebuit si el sa va informeze in acest sens.