avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 532 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Am fost în concediu medical când s-au semnat actele ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Am fost în concediu medical când s-au semnat actele adiționale la contractele de muncă. Este, sau nu, obligat angajatorul să-mi modifice și mie salariul?

Buna ziua,
lucrez intr-un spital si din luna noiembrie 2017 m-am imbolnavit si sunt in concediu medical , iar pana la aceasta data nici nu am fost chemata la unitate si nici nu mi-a fost trimis pentru semnare actul aditional la CM . Am o problema cu managerul spitalului si cred ca vrea sa-mi diminuze salariul aplicand noile cote de impozitare la vechiul salariu. Ce pot sa fac ? Va multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 7 Februarie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: cameliapad , utilizator 12:30, 9 Februarie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu puteti face nimic ... daca aveti sindicat , vedeti ce au negociat cu angajatorul.
este un pseudo-sindicat, subordonat conducerii, asa ca trebuie sa ma impac cu gandul ca ,seful intr-o institutie publica se poate comporta ca un stapan , daca legea nu il obliga la incheierea unui act aditional. va multumesc

acest răspuns util
Il obliga numai daca a semnat cu sindicatul un acord in aceasta privinta.
Ultima modificare: Marți, 6 Februarie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
Multumesc, nu a semnat
acest răspuns util
Puteti sesiza MInisterul Muncii sau Ministerul Sanatatii.

Alte discuții în legătură

Micsoarare salariu geo_best84 geo_best84 Am si eu o intrebare: din momentul in care semnez actul aditional prin care \"sunt\" de acord cu trecerea de la functia de Manager de zona la cea de ... (vezi toată discuția)