Sunt adminsitrator SRL in domeniul IT. Am comandat in urma cu o luna niste echipamente IT de server de la un retailer local. Mi s-a acceptat comanda si mi s-a cerut plata unui avans de 30% din valoarea comenzii cu factura. Am facut plata de pe SRL a avansului la acea data. Dupa 3 saptamani am fost sunat ca nu mai pot livra comanda acum ci doar peste o luna jumatate pe motiv ca furnizorul are probleme de productie si nu ii poate livra.
Dupa o saptamana (la data aproximativa la care trebuiau sa imi livreze initial) firma respectiva scoate la vanzare pe stoc exact aceleasi echipamente dar la un pret cu 50% mai scump. Pentru ca acele produse sunt limitate ca si stoc pe piata la toti retailerii pretul a crescut.
Acum dupa mai mult de 30 zile firma de la care am comandat tot are stocurile respective dar refuza sa livreze comanda mea pe motiv ca nu poate da la preturile alea. Daca vreau imi returneaza avansul.
Eu insa nu doresc avansul returnat ci vreau echipamentele. Pe zi ce trece mi se cauzeaza o dauna pentru neutilizarea lor.
Am doar factura de avans. Nu am un contract efectiv. Companiile de genu de produse IT&C refuze constant incheierea unui contrat pe motiv ca factura tine loc de contract.