Buna ziua. Am cateva intrebari legate de documentele care se intocmesc de PFA la creditarea firmei de catre administrator, respectiv la returnarea banilor astfel creditati. La creditarea firmei in numerar de catre administrator, se face o dispozitie de incasare si PFA-ul emite o chitanta administratorului, sau se face doar dispozitie de incasare? Ce se intampla daca PFA este crediat prin transfer bancar, din contul personal in contul PFA? Mai trebuie facuta dispozitie de incasare sau/si chitanta? La retragerea banilor din firma, se face doar o dispozitie de plata, indiferent daca e vorba de numerar sau transfer bancar, sau cum se procedeaza? Multumesc anticipat pt raspuns.
Daca faceti aportul banilor si restituirea in numerar, completati dispozitie de incasre/plata ar daca faceti transfer din contul bancar personal in cel al pfa, ramane doar sa atasati la dosarul cu actele contabile doar extrasul de cont.
Registru de casa srl
gmxsys
pt o srl neplatitoare de TVA abia infiintata, cum se incepe completarea reg de casa? ob de activ e prestari servicii, venituri nu avem deocamdata. cheltuieli ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.