avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 605 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cum pot intra in somaj??
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cum pot intra in somaj??

Lucrez ca sofer la o societata mica in judetul Arges,conducator auto dupa o perioada de timp lucrata mai exact 4 ani la numar nu am primit concediul de odihna la timp ba mai mult nici bani pe concediu dupa 4 ani de munca si un salariu mic la vechimea pe care o am primit un telefon ca sa nu mai vin la munca fara nici un subiect concret somaj sau concediu de la patron,ce pot face in acest caz am solicitat ca sa intru in somaj dar acest lucru il impiedica sa mai angajeze alte prsoane,intrebarea mea este Cum pot sa intru in somaj??? va mutumesc!!!
Cel mai recent răspuns: rocriss , utilizator 21:40, 22 Octombrie 2009
Nu puteti beneficia de somaj decat daca va concediaza angajatorul. Explicati-i acestuia ca daca va concediaza, el poate angaja in continuare, intrucat este o concediere individuala si nu colectiva. Interdictia de a angaja alte persoane pe posturile desfiintate prin concediere este doar in cazul concedierilor colective. Spuneti-ne daca ati reusit sa rezolvati ceva.
Nu se concediaza un om dandu-i un telefon. Eu as merge la lucru si as cere sa mi se respecte drepturile izvorate din contractul de munca semnat. Adica preavizul legal in care sa incerc sa-mi gasesc altceva de lucru (mai ales ca aveti dreptul sa absentati 1/2 din norma Dvoastra fara sa va fie afectat salariul).

Daca angajatorul desfiinteaza postul Dvoastra din motive economice, de exemplu, poate angaja dupa un timp pe acelasi post pe altcineva.
Concediul de odihna neefectuat pe anul 2009 trebuie platit la plecarea din societate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură