Buna ziua. In luna mai 2017, am cumparat pt. nepotelul meu un scuter electric (segway) printr-o comanda facuta online la eMag. A sosit a doua zi, insotit de comanda facuta, factura si certificatul de garantie. Toate bune pana aici. In cateva randuri insa, cand se afla la plimbare cu acest scuter, a fost surprins de ploaie. Cum este si firesc, copil fiind, nu s-a ascuns de ploaie, din contra s-au bucurat. Dupa un asemenea sau mai multe astfel de situatii, am constatat ca scuterul nu mai raspunde la nici o comanda, iar rotile erau aproape blocate. Am luat legatura cu cei de la care l-am cumparat si mi-au spus sa-l trimit la un service recomandat da domniile lor, dupa ce le-am explicat pe scurt situatia. L-am trimis si dupa 2 saptamani primesc un raspuns ca nu face obiectul repararii in garantie, deoarece a intrat apa in el, iar contra cost nu se merita reparat, deoarece ar depasi pretul acestuia. Am incercat sa le explic ca nu suntem de vina cu nimic si ca nu este normal ca la un produs nou, cumparat din magazin sa intre apa din ploaie, repet, din ploaie in el si ca noi am fost cumparatori de buna credinta, avand incredere in calitatea produselor comercializate de d-lor. Ce pot face in asemenea situatie? Ma voi adresa si protectiei consumatorului si eventual si serviciilor mass media audiovizuale. Credeti ca voi avea vreo sansa sa recuperez produsul? Nu vreau sa mi se restituie banii, care nu au fost deloc putini. Este vorba de 1700 lei. Va multumesc anticipat pt. raspunsurile dvs.
Cel mai recent răspuns:
adriandimitriu , utilizator
14:07, 9 Martie 2018