Bună ziua . Doresc să știu dacă este obligatorie evidențierea fondului de reparații pe chitanța emisă de Asociația de Proprietari, precum și actul sau referința legală care obligă la acest lucru.
Mă interesează, de asemenea dacă există informații legate de modul corect de completare al unor astfel de documente, aferente asociațiilor de proprietari.
se da un raspuns mai sus din care rezulta ca orice cheltuiala trebuie evidentiata in chitanta.
In opinia mea aici e un exces al legii, o crasa lipsa de pragmatism.
La ce ma refer: fondul de reparatii este obligatoriu si el nu se restituie locatarilor la plecarea din cladire. Asadar, la ce foloseste sa tii o evidenta complicata pentru o suma care ramane in patrimoniul asociatiei. Fireste, in cazul fondului de rulment se justifica aceasta evidenta separata. Inainte de a se invoca legea, indemn si eu la o judecata proprie.
Mulțumesc pentru completări. Ca să nu deviem foarte mult de la subiect, este clar că orice fond stipulat în legea asociațiilor de proprietari, ar trebui, cel puțin menționat pe chitanță. Mă refer strict la fondurile pentru care există registru separat. Pentru fondul de rulment, într-adevăr se face chitanță separată, conform legii. Consumurile legate de apă, curent sau părți comune, inclusiv angajații asociației, pot fi deduse din lista de plată, sau la cererea locatarului interesat, către președintele asociației.
vali m
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
''fondul de reparatii este obligatoriu si el nu se restituie locatarilor la plecarea din cladire. Asadar, la ce foloseste sa tii o evidenta complicata pentru o suma care ramane in patrimoniul asociatiei.''
...pentru ca,din fd de reparatii se scad numai cheltuielile facute cu reparatii.Daca se cumpara tipizate,de ex,nu se pot scadea din acel fond.