avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 791 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... partaj
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

partaj

Buna ziua un sfat va rog in cazul unui partaj suma economisita din diurna de deplasare care este in euro si poate fi dovedita cu extras de cont bancar se imparte intre soti eu lucrez ca sofer cu contract pe romania in comunitate europeana si salariu este in lei iar diurna in euro va multumesc
Cel mai recent răspuns: sebastian-barbulescu , utilizator 14:19, 13 Martie 2018
Indiferent de valoarea sumei lei sau euro
Banii, investitiile, bunurile dobândite în timpul căsătoriei sunt comune. Deci supuse împărțirii la partaj. Evident aportul trebuie dovedit pana la proba contrară se preajma ca ele au fost egale din punct de vedere al contributivitatii.

loganu2 a scris:

Buna ziua un sfat va rog in cazul unui partaj suma economisita din diurna de deplasare care este in euro si poate fi dovedita cu extras de cont bancar se imparte intre soti eu lucrez ca sofer cu contract pe romania in comunitate europeana si salariu este in lei iar diurna in euro va multumesc

Suma intra in masa partajabila urmand a fi impartita proportional cu cota de contributie a fiecarui sot.
Asta sa inteleg ca daca eu nu- mi cheltui diurna pentru ca ea reprezinta cheltueli de deplasare (hrana cazare etc) trebuie sai dau cota parte sotiiei care

Cabinet de Avocat "Dragos Barnea Madalin" a scris:

Suma intra in masa partajabila urmand a fi impartita proportional cu cota de contributie a fiecarui sot.

Asta sa inteleg ca daca eu nu- mi cheltui diurna pentru ca ea reprezinta cheltueli de deplasare (hrana cazare etc) trebuie sai dau cota parte sotiiei care

Cabinet de Avocat "Dragos Barnea Madalin" a scris:

da

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură