avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 842 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Salariu redus la jumatate fara modificarea ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Salariu redus la jumatate fara modificarea contractului????

Buna.
Lucrez ca inginer electrotehnic la o firma mica ca singur angajat. Am absolvit cu succes la facultate in iulie 2009. Cartea mea de munca este completat corespunzator (fara partea cu studii, pt ca inca nu am primit diploma de la facultate). Angajatorul mi-a dat pana acuma salariul corect (potrivit legii), dar fara ca sa semnez vreun document care poate sa dovedeasca acest lucru. Si acum o saptaman imi zicea ca nu mai poate sa-mi dea numai 400 RON/luna dar cu cartea mea de munca totul ramane cum a fost, imi plateste taxele in continuare.

INTREBAREA MEA:
1) Este normal acest lucru???
2) Cum as putea sa verific daca totul este in regula cu taxele?
3) Eventual ce as putea sa fac ca sa schimb situatia asta?
Cel mai recent răspuns: orby , utilizator 00:21, 24 Octombrie 2009
1. nu este legal.
Salariul de incadrare se modifica doar prin act aditional la contractul individual de munca pe care dvs ar trebui sa il semnati daca sunteti de acord.
2. puteti solicita contra cost stagiile de cotizare de la CAS si cred ca si de la Sanatate si AJOFM
3. in primul rand sa discutati problema cu patronul dvs. Depinde ce va doriti, tinand cont de faptul ca el va spune ca nu isi mai poate permite sa va dea acelasi salariu.
O eventuala sesizare la ITM, care-i va aduce un control si probabil o amenda , va duce mai mult decat probabil la pierderea definitiva a acestui post, fiind singurul angajat nu va putea ramane anonima reclamatia....
Va multumesc frumos.
Si de la AJOFM as putea sa cer un document care dovedeste ca a primit/primeste bani de la AJOFM conform conventiei de angajare a absolventilor de invatamant superior? Astfel as vedea mai clar situatia existenta.

~ final discuție ~