avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1151 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Greseala de pret la comerciant online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Greseala de pret la comerciant online

Se da un site de cumparaturi online unde apar 3 produse din aceeasi categorie disponibile pentru vanzare. 2 din 3 produse sunt listate la un pret (aceleasi caracteristici la fiecare produs din cele 3, doar culoarea difera) si la al 3-lea produs apare un pret cu aproximativ 75% mai ieftin.
Comanda a fost plasata de client pentru cel de-al 3-lea produs, a fost aprobata, si acceptata plata, urmand ca pachetul sa fie livrat in maxim 7 zile lucratoare.
Ce se poate face in cazul in care clientul este contactat de companie si se sustine ca a fost o greseala, pretul real fiind cel listat pentru celelalte 2 produse (avand in vedere procesarea cu succes a comenzii)?
Cel mai recent răspuns: CLau1909 , utilizator 16:27, 15 Martie 2018
Daca plata s-a facut, magazinul trebuie sa livreze marfa. Contractul a produs deja efecte. E la fel de adevarat ca nu-i puteti forta: daca firma nu vrea si nu vrea (mai ales daca diferenta este importanta), puteti merge mai intai la ANPC, dar decizia finala se ia in instanta. E adevarat ca pe orice website scrie ca exista oricand posibilitatea unor erori (asta in apararea lor).
Posibilitatea sa aveti castig de cauza e mare, insa un proces este o activitate care dureaza.
Personal, eu as negocia pretul. Pornind de la ideea (desigur evidenta si pentru dvs.) ca o asemenea diferenta nu se justifica decat daca culoarea e ridicola. Pe de alta parte, cine a gresit trebuie sa plateasca, dar poate nu chiar asa mult.
Orice tranzactie se poate negocia in orice moment. Depinde de ce vrea fiecare. Dar scrieti totul pe mail, si cereti-le si lor sa faca la fel.
Multumesc frumos!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nerespectarea livrarii comenzii Universul_tau Universul_tau Buna ziua, Am si eu o problema juridica si nu prea stiu care ar fi solutia... Am comandat de pe un site anumite produse care erau la preturi mai mici fata de ... (vezi toată discuția)
Comanda anulată partener emag Mario780 Mario780 Bună ziua, am făcut o comanda la eMag, de un televizor ieri. Am primit mail de confirmare înregistrare comandă, însă astăzi, au trimis mail de anulare a ... (vezi toată discuția)
Obligatiile magazinelor online de a onora comenzile TudorS24 TudorS24 Buna seara, In urma cu cateva ore am plasat o comanda pe site-ul unui retailer de IT. Pretul care l-am platit este foarte mic ceea ce ma face sa cred ca ori ... (vezi toată discuția)