Aveti la indemana mai multe variante
Anterior oricarui demers,trebuie sa cunoasteti ca in majoritatea imobileleor de locuit in comun se inregistreaza supliment de consum utilitati din mai multe motive
Fie unii proprietarii comunica index consum diminuat,fie nu comunica index consum,cazuri in care intre factura si total indexi comunicati apar diferente care trebuiesc recuperate de la proprietari
Legiutorul nu a prevazut dispozitie concreta pentru repartizat supliment consum utilitati,astfel ca se uztilizeaza 3 variante de repartizare-variante care nu sunt perfecte si care de cele mai multe ori genereaza dispute intre proprietari
Administartorul de imobil este angajatul asociatieid e proprietari astfel ca in eventualitatea in care sunteti nemultumit de prestatia,de activitatea acestuia initial trebuie sa va adresati angajatorului=asociatia de proprietari,respectiv reprezentantului legal ala acesteia=presedintele de asociatie
Daca la nivelul asociatiei de proprietari va confruntati cu reticenta ,puteti sesiza serviciul de sprijinire si indrumare asociatii de proprietari
Succes !
Cand ati sesizat ca administratorul v-a bagat la plata un consum mai mare decat cel pe care l-ati declarat? La sfarsitul anului sau lunar?
Aveti o evidenta lunara a consumului de apa declarat?
De ce nu ati sesizat asociatia ca va este introdus la plata un consum suplimentar fara de cel declarat?
Am tinut evidenta o perioada apoi nu am mai tinut cont si am platit cat se afisa stiind ca la cateva luni se poate regla. Cand am fost sa platesc intretinerea pe luna ianuarie i-am atras atentia ca mi-a bagat mult la plata si i-am cerut sa-mi arate indexul cu care figurez la el. Nu a vrut sa imi arate si mi-a zis ca poate nu i-am dat eu bine indexul bine. Facand niste calcule mi-am dat seama ca am platit cu 4-5 m3 mai mult timp de cateva luni si el nu vrea sa recunoasca. Vroiam sa stiu daca pot avea acces la aceste index-uri notate de el si unde ar trebui sa ma adresez. Presedintele asociatiei nici nu vrea sa auda de asa ceva.
Va puteti adresa compartimentului de relatii cu asociatiile de proprietari din cadrul primariei
Presedintele are obligatia sa respecte legea 230/2007 si sa va puna la dispozitie orice document care are legatura cu activitatea asociatiei de proprietari.
Articolul 10
(1) Proprietarii au dreptul să cunoască toate aspectele ce ţin de activitatea asociaţiei şi au acces, la cerere, la orice document al acesteia.
(2) La solicitarea scrisă a proprietarului, preşedintele şi administratorul asociaţiei de proprietari au obligaţia să elibereze în scris o adeverinţă prin care să prezinte situaţia cheltuielilor privind întreţinerea, defalcate pe datoria de bază şi penalităţi, precum şi modalitatea de calcul al penalităţilor.