Bună ziua am și eu câteva întrebări.
Am cumpărat un expresor de cafea marca philips,oline de la magazinul flanco,acesta a fost fabricat în anul 2009,iar eu a achizițonat in 19.11.2016 cu o garanție aferentă de 2 ani,acest aparat a fucționat 1 an și 4 luni ,în data de 12.03.2018 lam dus la service Magic pentru reparați sau înlocuire,în date de 14.03 anul curent am fost contactat de un reprezentat al service magic care acesta a relatar faptulca a găsit defecțiunea ,aceasta find placa de bază care ar fi luoat conctact cu lihide și nu mai face obiectul garanției că ar trebui să cumpăr această placă care costă între 400-500 lei dacă vreu să rămână în garanție,eu lam relata că nu sunt eu de vină si că trebuie să respecte garanția,pentru că nu putem să vars lichide pe acea placă de bază.Întrebarie sunt:
dacă pot acționa în istanță magazinul Flanco pentru podusul vandut cu an de fabricație 2009 ?, dacă pot acționa în istanță firma Philips pentru acest produs fabricat în 2009?,dacă pot acționa în istanță service Magic pentru nerespectare garantiei și pentru acuzele pe care milea aduc mie?,sau spunetim dv.ce alceva pot să fac,vă mulțumesc.
1. Flanco doar a vândut. Și a transmis garanția mai departe;
2. Philips răspunde de calitate, el e fabricantul; cu el se discută.
3. Service-ul a constatat defecțiunea și probabil respectă protocolul cu Philips;
4. Faptul că mașina a fost fabricată în 2009 nu e relevant. Are garanție și gata. Dacă ați fi vrut modelul de anul trecut probabil ar fi trebuit să vă duceți în Olanda.