avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 698 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Refuz colaborare hipermarket
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Refuz colaborare hipermarket

Lucrez ca mercantizor într-un hipermarket.
Astăzi când am venit la serviciu am fost întâmpinat de către organele de control la acces angajați și mi sa transmis că nu pot intra deoarece sa luat hotărârea de către șeful de raion ca să nu mai colaborez cu dânșii.
Motivele sunt aberante.
Cum pot cere explicații în scris pentru refuzul colaborării ?
Angajatorul e pus în situația de a mă concedia..
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:28, 22 Martie 2018
1. Concedierea verbala este nelegală, atit timp cit nu s-au respectat dispoziţiile din Co­dul muncii, care prevede cazurile limitativ enumerate cînd cel care angajează poate desface contractul de muncă încheiat pe o durată nedeterminată, însă cu respectarea formelor prevăzute în Co­dul Muncii, conform căruia -in anumite situatii - decizia de desfacere a contractului trebuie să fie comu­nicată în scris angajatului.

2. În cazul în care angajatorul refuză să-l primească la lucru pe salariat, fără să fi dispus concedierea acestuia, salariatul se poate adresa instanţei solicitând direct reintegrarea în funcţie şi plata de despăgubiri. (Ion Traian Ştefănescu, Tratat de dreptul muncii, vol. I, Editura Lumina Lex, Bucureşti, 2003, p. 573).
E doresc sa cer socoteală magazinului....angajatorul nu are nicio vină...in lipsa detasarii angajatorul e fortat sa ma concedieze din cauza refuzului magazinului unde am fost detașat...magazinul refuza sa dea explicatii...mie personal cat si angajatorului...A fost ceva verbal...nimic scris sau transmis din punct de vedere legal
Nu se intelege mai nimic din ce postati ... detaliati cuma ti ajuns sa lucratiin acelhipermarket.
Ultima modificare: Miercuri, 21 Martie 2018