Buna seara! De ceva timp mi-am mărit abonamentul de internet fix, am cerut fibra optica de 1000 mbps, au venit foarte repede si mi-au instalat serviciul acesta. Am cerut fibra optica deoarece nu mergea mai deloc internetul fix, dar de cand am instalat fibra optica nu merge mai deloc.. am ajuns sa sun odata la 2 zile sa le zic ca nu merge internetul. Au schimbat canale, au facut tot felul de modificari, au venit vreo 3 echipe acasa sa vada ce are, mi s-a zis sa imi iau un router mai bun, ca au ei un dispozitiv "kaon" foarte bun si sa il comand.. prima comanda a fost in ianuarie, am primit mesaj de confirmare etc. La o lună si ceva sun iar sa intreb daca mai vine acea comanda si mi s-a spus că nu există nici o comanda data. Am dat iar comanda si nici pana in prezent nu am primit acel dispozitiv de aproape 2 luni. Sa nu mai zic de internetul mobil.. care e praf praf, mi s-a zis ca telefonul meu e de vina, am cumpărat un samsung s8 plus la câteva zile, si cand le-am spus ce dispozitiv mobil am, mi s-a spus că este prea nou si performant si nu suporta reteaua un telefon ca asta.. efectiv am înțepenit, nu imi venea sa cred ca aud.. Si asa am ajuns sa ma satur pana peste cap de ei. Vreau sa reziliez contractul fără să plătesc absolut nimic. Si ma gândeam daca pot rezolva ceva prin protecția consumatorului si prin instanța. Ca m-am săturat de ei si de serviciilor lor de 2 bani pana peste cap. Va multumesc anticipat!