Buna ziua! Sunt un locatar nemultumit de actiunile dl presedinte, care doreste sa desfasoare o serie de lucrari pe repede-inainte, fara a ne da detaliile complete si, dupa parerea celor care ne implicam, cam in afara literei legii. De ex. Dl Presedinte, care-si desfasoara activitatea incepand cu data de 6 noimebrie 2017 intr-un bloc de 80 de apartamente - scara A si scara B, pe care si locuieste, prezentand situatia ca scara A avand pierderi la apa, initial, ne sfatuieste sa aducem apometre de bloc, asa cum incepuse aceasta lucrarea si pe scara B, unde erau pierderi reale. Am dat un avans de 150 de lei (24 de familii din 40 de pe scara A), iar ulterior, vazand dezastrul din apartamentele vecine (ghene sparte pentru bagarea tevilor PPR), ne-am razgandit si am consemnat acest fapt intr-un tabel, prin semnaturi. Am solicitat o sedinta de scara, la care, personal am adus acte care sa dovedeasca ca dl presedinte va face lucrarea la "negru"(scara noastra nu are pierderi de apa conform a ceea ce spune administratorul prin acte, dl presedinte nu are un conctract cu o firma agreata de RAGC Dambovita, nu are acordul tuturor locatarilor, asa cum spune Legea nr. 224/2015 pentru modificarea și completarea Legii serviciului de alimentare cu apă și de canalizare nr. 241/2006 - "În cazul condominiilor existente, trecerea de la distribuția verticală la distribuția orizontală a apei în condominiu se face cu acordul scris al tuturor deținătorilor cu orice titlu ai spațiilor din cadrul condominiului și pe cheltuiala acestora", nu doreste sa dea informatii despre patronul firmei si nici sa-l aduca intr-o sedinta cu un proiect al lucrarii).
Desi in sedinta s-a stabilit ca se va renunta la aceasta lucrare pentru ca e in afara legii, continua prin cativa "oameni de baza " (locatari) sa dezinformeze si sa afirme ca lucrarea va incepe dupa 10 aprilie.
Ex.2 - a achizitionat din "buzunarul propriu" casute postale (luna decembrie 2017 - 40 bucati), neprezentandu-ne nici pana ij acest moment factura sau chitanta, aburindu-ne ca s-a grabit sa ne faca un cadou de Mos Craciun. Ne-a cerut pentru o astfel de cutie suma de 35 de lei.
Ex. 3 - Dupa toate aceste "neplaceri" (ca nu ne conformam dorintelor sale) a inceput pe scara B o lucrare de amenajare a trotuarului prin Primarie, afirmand ce de scara A nu-i mai pasa.
Cine are dreptate? Cum putem rezolva aceste inconveniente?
Multumesc!
Apometru de bloc exista de vreme ce exista btransament sistem centralizat alimentare cu apa si imobil,in baza caruia se factureaza lunar consumul imobilului-parte in contractul de furnizare utilitati
Daca nu solutionati problemele la nivelul asociatiei de proprietari sesizati oficiasl serviciul de sprijinire si indrumare asociatii de proprietari/locatari din primarie