Buna seara. Ma confrunt cu o problema pe care nu prea stiu cum sa o rezolv. de o luna m-am angajat la o firma, tot acum o luna am dus si actele necesare angajarii, printre care si cartea de munca. De vreo 2 sapt m au anuntat ca mi-au pierdut cartea de munca, ca u stiu ce s-a intamplat cu ea. Mi-au zis sa sun la fostul angajator, care mi-a facut carte de munca, pentru a cere seria si numarul cartii de munca si o adeverinta de vechime. Problema intervine acum: nu reusesc sa dau de nimeni de la fostul loc de munca, nici nu e sigurca firma mai exista. Ce pot face in cazul in care nu fac rost de seria si numarul cartii de munca?? sau cum as putea face rost de ele?? va rog mult daca ma puteti ajuta cu informatii..... si multumesc anticipat
1. Daca nu ati desfasurat activitate decat dupa data de 01.04.2001 nu mai aveti nevoie de carnet de munca. Stagiile de cotizare la Pensii, Sanatate si Somaj sunt evidentiate la institutiile respective in baza declaratiilor lunare transmise de angajator acestor institutii.
2. Pentru activitatea desfasurata inainte de 01.04.2001 trebuie sa mergeti la fiecare unitate unde ati lucrat sa cereti adeverinte de vechime.
3. Declarati pierdut carnetul de munca la Monitorul Oficial si apoi solicitati sa vi se faca altul de catre actualul angajator.
4. Pentru a afla seria si numarul carnetului de munca puteti sa apelati si la ITM unde a fost carnetul de munca.