avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1866 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Retur produse magazin online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Retur produse magazin online

Buna ziua,am achiziționat online de pe marketonline.ro un blender acesta nu funcționa corespunzător si am decis sa l returnez in termenul de 14 zile.in momentul in care l am returnat acesta funcționa si avea doar mici urme de folosire.l am trimis prin curier ambalat corespunzător in cutia originala.Cei de la marketonline nu m au anunțat daca au primit produsul a trebuit sa le trimit msg prin intermediul formularului de retur la care nu au raspuns decât dupa ce am sunat eu de mai multe ori deoarece nu raspund la telefon.m au anunțat intr un final ca l au primit dar ca nu pornea si avea un pahar ciobit.in cazul acesta ce drepturi am mai pot recupera banii.tin sa precizeze ca aceasta firma nu este la primul caz de acest fel am înțeles ca mai sunt persoane care au patit la fel..ei spun ca asa au primit produsul eu spun ca l am trimis in stare buna (precizez ca nu au verificat produsul in fata curierului)nu stiu exact ce pot face in acest caz.va multumesc=
Cel mai recent răspuns: Crisank , utilizator 08:58, 11 Aprilie 2018
aparatul l-ati returnat fiindca era defect, zic bine? nu fiindca nu l-ati mai vrut. si asa ati si notificat furnizorul. in cazul acesta ei trebuie sa-l repare si sa vi-l inapoieze.
daca pur si simplu nu l-ati mai fi vrut, inseamna ca trebuie sa fie in stare de functionare. ceea ce oricum nu s-ar fi intamplat, fiindca nu functiona corespunzator.
depinde de ceea ce ati cerut
Se încadrara in cele 14 zile de retur
Eu am facut cerere de retur.ei cand au primit pachetul nu l au deschis in fata curierului deci putea foarte bine sa l strice chiar ei.eu l am trimis in stare de fiunctionare adică pornea si nu avea nimic ciobit.eu vreau sa stiu daca pot recupera banii pt ca cei de la firma respectiva nu doresc sa rezolve pe cale amiabila
In cele din urma dupa multe insistente mi au trimis msg cei de la service sa imi spună ca aparatul se califica pt condițiile de retur dar ca imi scad 20 RON deoarece prezintă zgarieturi fine.ma întreb doar ce s o fi întâmplat cu paharul ciobit si motorul care nu pornea.concluzia .......

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dreptul de retur al unui produs defect cristiulian cristiulian Buna ziua, Am o nelamurire in privinta unei comenzi facuta cu ceva timp in urma, la distanta. Dupa o prealabila consultare telefonica si citirea ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)
Bună ziua. va rog sa ma ajutați. dacă am comandat un produs ... Anamaria16 Anamaria16 Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Dacă am comandat un produs online de pe Souqeshop, iar produsul a venit deteriorat sunt obligata sa plătesc returul? Vreau ... (vezi toată discuția)