Buna ziua,am achiziționat online de pe marketonline.ro un blender acesta nu funcționa corespunzător si am decis sa l returnez in termenul de 14 zile.in momentul in care l am returnat acesta funcționa si avea doar mici urme de folosire.l am trimis prin curier ambalat corespunzător in cutia originala.Cei de la marketonline nu m au anunțat daca au primit produsul a trebuit sa le trimit msg prin intermediul formularului de retur la care nu au raspuns decât dupa ce am sunat eu de mai multe ori deoarece nu raspund la telefon.m au anunțat intr un final ca l au primit dar ca nu pornea si avea un pahar ciobit.in cazul acesta ce drepturi am mai pot recupera banii.tin sa precizeze ca aceasta firma nu este la primul caz de acest fel am înțeles ca mai sunt persoane care au patit la fel..ei spun ca asa au primit produsul eu spun ca l am trimis in stare buna (precizez ca nu au verificat produsul in fata curierului)nu stiu exact ce pot face in acest caz.va multumesc=
aparatul l-ati returnat fiindca era defect, zic bine? nu fiindca nu l-ati mai vrut. si asa ati si notificat furnizorul. in cazul acesta ei trebuie sa-l repare si sa vi-l inapoieze.
daca pur si simplu nu l-ati mai fi vrut, inseamna ca trebuie sa fie in stare de functionare. ceea ce oricum nu s-ar fi intamplat, fiindca nu functiona corespunzator.
depinde de ceea ce ati cerut
Eu am facut cerere de retur.ei cand au primit pachetul nu l au deschis in fata curierului deci putea foarte bine sa l strice chiar ei.eu l am trimis in stare de fiunctionare adică pornea si nu avea nimic ciobit.eu vreau sa stiu daca pot recupera banii pt ca cei de la firma respectiva nu doresc sa rezolve pe cale amiabila
In cele din urma dupa multe insistente mi au trimis msg cei de la service sa imi spună ca aparatul se califica pt condițiile de retur dar ca imi scad 20 RON deoarece prezintă zgarieturi fine.ma întreb doar ce s o fi întâmplat cu paharul ciobit si motorul care nu pornea.concluzia .......