buna ziua. doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarea situatie: acum 2 saptamani am apelat la o firma de montaj blaturi de piatra pentru bucatarie; in ziua cand au terminat lucrarea, le-am achitat serviciul urmand sa revina a doua zi pt. finisaje, chiturit, etc. Am constatat atunci ca blatul s-a fisurat datorita montajului neglijent si in final am decis ca blatul trebuie scos si schimbat cu altul nou... insa acum nu stiu ce pasi am de urmat deoarece m-au anuntat ca urmatorul transport cu marfa e posibil sa ajunga in cel mai bun caz peste 4-6 saptamani, insa eu nu am certitudinea nici atunci ca lucrurile se pot rezolva... ei nu se grabesc cu inlocuirea...
cum pot sa controlez aceasta situatie si sa am o data certa in care problema mea se va rezolva?
multumesc
multumesc pt raspuns
din pacate nu detin un contract prestari servicii; au venit, au vazut despre ce lucrare e vorba, mi-au spus cat ma costa, am acceptat si au inceput lucrarea...
apartamentul este nelocuit din cauza faptului ca bucataria e complet nefunctionala... blatul avea incorporate chiuveta si aragazul...
acest lucru ma obliga sa prelungesc statul in chirie cu inca 1 luna si nu cred ca firma lor doreste sa imi deconteze aceasta cheltuiala...