buna ziua. doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarea situatie: acum 2 saptamani am apelat la o firma de montaj blaturi de piatra pentru bucatarie; in ziua cand au terminat lucrarea, le-am achitat serviciul urmand sa revina a doua zi pt. finisaje, chiturit, etc. Am constatat atunci ca blatul s-a fisurat datorita montajului neglijent si in final am decis ca blatul trebuie scos si schimbat cu altul nou... insa acum nu stiu ce pasi am de urmat deoarece m-au anuntat ca urmatorul transport cu marfa e posibil sa ajunga in cel mai bun caz peste 4-6 saptamani, insa eu nu am certitudinea nici atunci ca lucrurile se pot rezolva... ei nu se grabesc cu inlocuirea...
cum pot sa controlez aceasta situatie si sa am o data certa in care problema mea se va rezolva?
multumesc
Multumesc. Cum pot pune problema acestor daune pt chiria suplimentara? Un contract cu ei daca depasesc termenul sau in instanta daca nu se rezolva problema?