Salutare.
Sunt fotograf și am un SRL-D neplătitor de TVA. La sfatul contabilei, am făcut facturi pe persoană fizică și am încasat banii cu chitanță.
Din discuții recente cu alți fotografi, am aflat că mi-ar trebui o casă de marcat și să emit bon fiscal.
Am citit OUG 28/1999 și nu prea mi-am regăsit activitatea mea de servicii fotografice în lista aceea de excepții.
Ce e de făcut? Există repercursiuni? Ce să fac în continuare?
Mulțumesc!
Sa achizitionati o casa de marcat cat mai repede. Atentie insa ca de la 1 august se vor putea utiliza doar casele cu jurnal electronic : (5) Începând cu data de 1 august 2018, operatorii economici care au calitatea de contribuabili mici, potrivit dispoziţiilor legale, au obligaţia de a utiliza numai case de marcat definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare."
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.