avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Schimbare prenume
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Schimbare prenume

Buna ziua,
De curand mi-am schimbat prenumele, mai exact am renuntat la numele de sfant pe care il aveam, iar acum am doar nume si prenume, fara nume de sfant(motivele sunt personale).
Procesul a fost destul de lung, dar in final m-am ales cu urmatoarele acte: certificat de nastere, buletin si o dispozitie judecatoreasca care atesta ca sunt aceasi persoana ca si inainte.
Problema mea este ca acum termin facultatea, deci am facut aceste demersuri in timp ce inca sunt studenta, atunci diploma de absolvire mi se poate da cu noul nume? Pentru ca am depus la secretariatul facultatii toate cele trei documente si mi-au spus ca o data ce am intrat in facultate cu diploma de BAC( care era pe vechiul nume) atunci ei nu pot sa imi dea diploma de absolvire cu noul nume. Nu cred ca doamnele secretare au mai intalnit aceasta situatie si probabil nu sunt sigure pe ele ca dau raspunsul cel bun.
Intrebarea mea fiind urmatoarea: dpdv legal, eu avand aceea dispozitie judecatoreasca si schimbandu-mi numele in timpul studiilor, se poate ca diploma mea de absolvire sa fie cu noul nume?
Cel mai recent răspuns: Gabriel Klein Kiritescu , utilizator 16:30, 16 Aprilie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,
Veti primi diploma pe numele de inscriere si veti arata ca sunteti si acum cea veche cu sentinta judecatoreasca.
nu se dau diplome pentru fiecare schimbare de nume.
Asta ar insemna ca la casatorie sa se schimbe iar diploma?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură