Buna ziua! In sep. 2017 am intrat in posesia masinii noi, achizitionate prin programul Rabla, si anume un Logan Prestige pt care am achitat 8800 euro, pretul de lista fiind de aproape 11000. In scurt timp, au inceput sa apara problemele, prima data s-a manifestat inghetarea pe interior a parbrizului. M-am prezentat la inceputul lui ianuarie la service, nu m-au crezut, le-am dus probe foto-video si intr-un final au fost de acord ca exista aceasta problema si au binevoit sa imi intocmeasca o fisa de constatare. Pe urma am observat ca farurile se aburesc pe interior, acum cu lectia invatata, m-am prezentat direct cu probele video, pe urma au inceput sa imi inghete cadranele indicatoarelor din bord si sa imi vibreze capota, iar in final in luna martie am constatat ca acea banda de cauciuc care este pusa in jurul geamurilor s-a deplasat. Service-ul nu a luat nici o pozitie, nu stiu de unde poate fi problema etanseitatii, singura lor varianta fiind sa dezmembreze masina (mai exact bordul), varianta cu care nu sunt de acord. Avand in vedere ca defectele de calitate au aparut in mod constant si unele dintre ele in conditii speciale de mediu, nu am garantia ca va fi eliminata cauza problemelor de etanseitate, sau ca nu vor aparea alte defecte pe parcurs. Am facut si reclamatie la OPC, iar domnii mi-au recomandat ca singura varianta de a-mi recupera banii este doar cea a instantei. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi, am sanse sa imi recuperez banii? Cat ar dura un astfel de proces? Mentionez ca detin probe foto-video pentru fiecare neconformitate calitativa aparuta, masina nu este forjata (are in jur de 3000 km) si este bine intretinuta.
Este hazardat a ne pronunta asupra sanselor de obtinere hotarare favorabila in instanta
termenul de solutionare in instanta este conditionat de mai multi factori bagajul de activitatea al instantei ,distanta intre termene,eventualele perioade necesare executarii de expetize tehnice,si de alti factori independenti de vointa partilor