Buna ziua. In data de 13.02.2018 am incasat o suma de bani(USD) in contul deschis la Raiffeisen Bank, bani ce reprezentau plata servicii IT. Respectiva suma de bani s-a regasit in contul firmei pana la data de 27.03.2018, data la care banca i-a retras. Am contestat extrasul de cont la luna martie si am solicitat bancii sa-mi intregeasca soldul cu suma retrasa dar pana acum nu am primit nimic: nici bani si nici vreo explicatie oficiala. Verbal mi s-a spus ca banca Raiffeisen nu s-a decontat cu banca intermediara si aveau lipsa in contabilitate respectiva suma . Tin sa precizez ca in urma confirmarii incasarii eu am prestat serviciul catre beneficiar. Banii nu s-au intors nici in contul acestuia. Credeti ca aceste elemente pot face obiectul unei plangeri penale?
La care elemente va referiti pentru plangerea penala? Inteleg ca v-a comunicat verbal un functionar o informatie pe care acesta o considera plauzibila (sau mai pe romaneste, si-a dat cu parerea). Comunicarea aceasta antreneaza in vreun fel raspunderea bancii? Sau a functionarului?
Ati cerut bancii (in scris) sa va specifice (tot in scris) detaliile tranzactiei, motivul pentru care sumele au fost retrase din cont si destinatia acestora? Posibil sa trebuiasca un comision platit, dar primul lucru pe care il faceti in cazul acesta este investigatia in sistemul bancar si acesta ar fi cel mai simplu si mai rapid mod.
Va multumesc pentru raspuns. Am facut o notificare la banca prin care am cerut aceste lucruri dar nu mi s-a raspuns. Din punctul meu de vedere aceasta este o tranzactie neautorizata . In lipsa unor informatii oficiale ale bancii, eu nu vad decat ca mi-au disparut banii.