avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1048 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Acvariul comandat mi-a fost livrat spart
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Acvariul comandat mi-a fost livrat spart

Bună ziua,

In data de 4 aprilie mi-a fost livrat acvariul comandat prin telefon unui Pet Shop care, pe lângă site (care nu are sistem de vânzare online ci doar un număr de telefon) are și magazine de desfacere. As vrea sa menționez ca acvariul are ceva urme de uzura (poate ma înșel) dar cel mai important cutia de carton în care a venit ambalat nu e prevazuta cu suporți din polistiren. Eu astăzi am deschis cutia pentru a pregăti acvariul de instalare (ideea a fost să-l instalez de ziua mea, la începutul lunii mai și sa am toate cele necesare). Spărtura este una evidenta însoțită de o fisura mare a sticlei și o crăpătura a capacului în aceeași zona, cel mai probabil fiind cauzata de ciocnirea cu un alt colet/cutie care nu a lăsat urme pe suprafața cutiei de carton (ca o lovitura de berbec). Imediat ce am costat gaura astazi am încercat să-i sun (au program L-V) și am mers la magazinul lor din oraș. Cei de acolo mi-au spus sa revin luni să-i contactez de acolo sau, un alt angajat ca se va rezolva (mai erau clienți pe acolo) . Acvariul primit este prima varianta a acvariului cerut (din 2006) dar site urile nu specifica varianta 1 sau 2. Oricum am aflat asta văzând ca difera puțin cutiile. În concluzie am primit un acvariu model mai vechi, cu același nume, cu ceva semne de uzura (sper sa greșesc) neambalat corespunzător și spart, dar la un preț mai bun decât majoritatea ofertelor. Eu as dori sa dau acvariul înapoi și sa cumpăr de la un alt magazin un acvariul acesta sau altul, ptr ca, la cât de amatoriceste lucrează, ca să nu zic mai rau, ma tem sa mai cumpăr de la ei având în vedere ca ma pot trezi cu apa pe jos după ce îl umplu din cauza neglijentei vânzătorului.

Întrebarea, îmi puteți spune va rog cum ar trebui sa discut pentru a rezolva problema?

Va mulțumesc anticipat. Mi-au stricat ziua și weekendul.
Ultima modificare: Sâmbătă, 28 Aprilie 2018
DrData, utilizator
Cel mai recent răspuns: DrData , utilizator 13:41, 30 Aprilie 2018
Este de preferat ca anterior procedurii de demarare comanda produs sa luati toate informatiile astffl incat sa precizati concret produsul,caracteristicile pe care le doriti
Dv puteti ridica pretentii numai in conditiile in care detineti document comanda in care ati comandata un anumit model iar firma a expediat alt produs cu alte caracteristici fata de modelul/produsul comandat de dv
Multumesc pentru recomandari. Eu am factura (insotita de garantie) cu datele firmei si produsul livrat.
Produsul nu este o problema. Faptul ca a venit spart este problema. Am vrut insa sa precizez faptul ca nu a existat o informare suficient de corecta privind versiunea acvariului ceea ce denota ori neglijenta ori ascunderea unor informatii utile in luarea de deciziei de catre client. Diferentele sunt realtiv minore. Capacul arata la fel la exterior dar este structurat altfel la interior si are un alt sistem de protectie a partii electrice legate de neoane. Probabil ca acest lucru conteaza.
Ultima modificare: Duminică, 29 Aprilie 2018
DrData, utilizator
As mai adauga ca acvariul a venit de la un punct de lucru al firmei din Satu Mare protejat asa cum am mentionat, eu locuind in Targoviste.
Nu am avut de ales si a trebuit sa scriu celor de ANPC. Caz inchis.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reclamatie acvariu spart LuceNera LuceNera Buna ziua. Va rog sa ma lamuriti si pe mine in urmatoarea problema. Detin un magazin online si am primit o comanda pentru un acvariu. Am livrat acvariul ... (vezi toată discuția)
Unitate de masura recomandata la intrarea in custodie a produselor alimentare congelate. Acilegna Acilegna Buna seara, Am nevoie de ajutorul unui specialist in domeniul depozitarii/livrarii de produse alimentare congelate (carne si peste). SITUATIE DE ... (vezi toată discuția)
Neatentia consumatorului (?), nesimtirea comerciantului atentielaneatentie19 atentielaneatentie19 Buna seara tuturor membrilor comunitatii, o intamplare recenta, a doua pentru mine in acest \"domeniu\", ma face sa postez aici pentru a va cere ajutorul ... (vezi toată discuția)