Buna ziua!
Exista vreo lege care sa mentioneze in cat timp de la incetarea contractului sunt obligata sa predau cartea de munca fostului angajat?
Va multumesc anticipat.
Carnetul de munca, decizia de incetare a contractului de munca, adeverinta somaj (daca este cazul) si orice alte documente pe care angajatul le-a adus in original si nu i-au fost predate se vor preda in termen de 30 de zile de la data incetarii contractului de munca.
Potrivit art.4 alin.2 din decretul nr.92/1976, la incetarea activitatii sau in caz de transferare, carnetul de munca se inmineaza titularului, completat cu toate inscrierile la zi.
Avand in vedere ca Decizia de incetare trebuie inmanata angajatului in termen de 5 zile de la perfectare (inregistrare la ITM), si daca odata cu inregistrarea deciziei la iTM rezolvati si cu certificarea inscrisurilor din cartea de munca, nu vad ce v-ar impiedica sa ii imnanati fostului angajat carnetul de munca. :-/
Cartea de munca
bonicol
o societate are obligatia de a returna cartea de munca fostilor anagajati? in urma demisiilor a trei salariati, dupa incheierea cartilor de munca la i.t.m., ... (vezi toată discuția)
Carte munca
remammm
buna ziua. as dori sa va intreb cum pot imprumuta cartea de munca pentru cateva zile (in conditiile in care sunt bugetar, iar acestea sunt pastrate la ... (vezi toată discuția)