avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 651 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Angajare administrator adjunct
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Angajare administrator adjunct

Buna ziua,

Vreau sa infiintez un SRL in domeniul medical, eu nu sunt medic si am nevoie in administratie si de un medic.
Am fost la registrul comertului si doamna respectiva nu stia ce fel de puteri decizionale are respectivul medic. Doamna respectiva a vrut sa il treaca cu puteri depline dar medicul pe care il angajez cu doua ore nu contribuie la finantarea SC-ului.

Ce drepturi se pot trece in fisa respectiva pentru medicul pe care il angajez doar cu 2 ore, tinand cont ca eu am nevoie doar de diploma de medic pentru a infiinta/functiona SC-ul

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: GraurA , utilizator 16:53, 6 Mai 2018
Buna ziua,
Un administrator poate fi numit prin Hot AGA/Decizia Asoc. Unic, sau poate incheia un contract de mandat ori unul de munca. In fiecare caz parte Asoc Unic ori AGA ii stabileste intinderea drepturilor si a obligatiilor prin documentul de angajare.
Daca respectiva functionara nu cunoaste legislatia apelati la altii care o cunosc ....... e la fel in orice profesie ....... nu toate persoanele au terminat scoala cu nota 10.
Pe mine ma intereseaza ce trebuie trecut in actul de la registrul comertului la drepturile administratorului secundar intrucat el nu contribuie la investitie in SC.

Pe acest medic eu il angajez si nu vreau ca el sa aiba drepturi decizionale sau beneficii financiare in caz ca renunta la colaborare.

Florin Cioca a scris:

Buna ziua,
Un administrator poate fi numit prin Hot AGA/Decizia Asoc. Unic, sau poate incheia un contract de mandat ori unul de munca. In fiecare caz parte Asoc Unic ori AGA ii stabileste intinderea drepturilor si a obligatiilor prin documentul de angajare.