Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
pai cred ca nu e formulata bine intrebarea! etapa a doua la ce? a fost depusa o hotarare sau decizie de cesiune parti sociale catre persoane din afara societatii? care este rolul administratorului pentru ca el nu detine partile sociale....
Da a a fost depusă o decizie de cesiune părţi sociale din afara societăţii .si a împărţit o în doua etape. Eu aş vrea sa ştiu ,dupa această etapa firma va fi trecută pe numele noului administrator?
Vanzare firma
lenuivan
vreau sa vand o firma la care sunt asociat unic, in patrimoniu nu mai am niciun bun(am avut o masina ptr transport dar am vandut-o)
Ce acte tb sa intocmesc?
- (vezi toată discuția)
Curs practic de implementare SAF-T: Ce date raportăm și cum în noile declarații cerute de ANAF
Noua declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat, timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.