avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 874 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... protectia consumatorului returnarea banilor
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

protectia consumatorului returnarea banilor

Buna ziua. In speranta de a-mi gasi un raspuns aici va scriu pe scurt povestea . Tatal meu ( persoana fizica ) a achizitionat un produs sambata 12.05.2018 , marti pe 15.05.2018 a depus la sediul firmei o notificare prin care renunta la produs si doreste returnarea banilor in contul "X" . Contul respectiv este contul meu. Credeti ca este vreo problema in acest sens ? Daca el ( tatal meu ) asa a cerut in notificarea respectiva ca banii sa fie virati in contul respectiv indiferent al cui este contul . Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Flo7429 , utilizator 15:44, 17 Ianuarie 2019
AndreeaDG a scris:

Tatal meu ( persoana fizica ) a achizitionat un produs sambata 12.05.2018 , marti pe 15.05.2018 a depus la sediul firmei o notificare prin care renunta la produs si doreste returnarea banilor in contul "X" .

Cum adică la sediul firmei, a cumpărat de la un magazin fizic?

Nu , a fost vanzare la distanta, insa luni 14.05.2018 cand tatal meu a sunat la ei sa le spuna ca vrea sa returneze produsul au avut un vocabular si un ton neadecvat , acestea fiind spuse marti de dimineata respectiv 15.05.2018 s-a prezentat la sediul lor cu o notificarea respectiva si produsul .
Ultima modificare: Miercuri, 16 Mai 2018
AndreeaDG, utilizator
Cum a plătit când l-a cumpărat, online sau ramburs la curier?
Acestea sunt obligațiile comerciantului la retragerea dintr-un contract la distanță:

Articolul 13
Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii
(1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

[ link extern ]
Ultima modificare: Miercuri, 16 Mai 2018
Ares-3, moderator
Mai este in vigoare aceasta lege?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Voucher în loc de prețul produsului returnat. este legală o asemenea practică? 1Bogdan95 1Bogdan95 Exista vre-o lege prin care îți poți recupera bani de la jumbo pentru ca ei pentru un produs returnat Primești doar un vocher nu și bani înapoi! (vezi toată discuția)
Pot comerciantii online sa nu returneze costul transportului ... catalingeangos catalingeangos Am achizitionat un produs online care a costat 849 lei, iar pe site scrie transport gratuit. Cand am primit factura, scrie 849 lei pret produs, +30 lei ... (vezi toată discuția)
Cine plateste transportul in cazul retragerii din contract? Vladimir1_83 Vladimir1_83 Exemplu: S-a achizitionat o pereche de pantofi de la un magazin on-line. Clientul a platit curierului valoarea pantofilor + serviciile de curierat. In ... (vezi toată discuția)